روابط عمومی همراه اول، تندیس زرین و نشان تعالی ۶ ستاره دریافت کرد

۱۳۹۵-۰۵-۰۲
پنجمین دوره ی آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ی ملی برگزار شد. در این مراسم از روابط عمومی های برتر كشور با اهدای تنديس و نشان ويژه تقدير به عمل آمده است. بارت دی وریس، رئیس انجمن ...

پنجمین دوره ی آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ی ملی برگزار شد. در این مراسم از روابط عمومی های برتر كشور با اهدای تنديس و نشان ويژه تقدير به عمل آمده است.

بارت دی وریس، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نیز در پیام ارسالی خود به این مراسم، از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را نقشه ی راهی برای ارتباطات استراتژیک و بستری برای رسیدن به سرآمدی عنوان کرده است.

پس از ارزيابی روابط عمومی های برتر كشور بر اساس مدل تعالی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در ۳ سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند. روابط عمومی همراه اول نیز كه در ارزيابی های صورت گرفته امتيازات لازم را كسب كرده بود، به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنديس زرين و نشان تعالی شش ستاره دريافت كرد.

مدل تعالی سازمانی EFQM يك استاندارد اروپايی است كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان های مختلف به كار گرفته می شود.

The post روابط عمومی همراه اول، تندیس زرین و نشان تعالی ۶ ستاره دریافت کرد appeared first on دیجیاتو.

لطفا فهرستی را به این بخش اختصاص دهید
© حقوق سایت محفوظ است
[ طراحی سایت توسط فرجاد ]